We use cookies to analyse the views of our website. By using our website, you agree to such analyse.
More information

RO
Loading...

Plan.Net Group a încheiat anul calendaristic 2014 cu o cifră de afaceri totală de 76 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 22,4% față de anul precedent. Volumul media gestionat a fost de 490 de milioane de euro. Acest rezultat pozitiv se bazează atât pe colaborarea cu noi clienți, dar mai ales pe extinderea continuă a afacerilor și a competențelor. Domeniile în creștere au fost în special: e-commerce, mass-media, performanță în marketing, e-Dialog, rețele sociale și mobile.

Munchen, 13 aprilie 2015 — Plan.Net Group se prezintă cu o balanță anuală pozitivă. Agenția digitală a Serviceplan Group, fondată în 1997, și-a crescut venitul brut din anul calendaristic 2014 cu 22,4 %, ajungând la un total de 76 milioane euro (2013: 62 milioane euro). În Germania, au ajuns la 67,3 milioane euro, ceea ce înseamnă o creștere cu 23.9 %, in comparație cu anul precedent de 54,3 milioane euro. Și volumul mediu a crescut la un net de  490 milioane euro din Online-Spending, din care 449 milioane in Germania, de catre Plan.Net Media pe plan mondial în 2014. Aceasta reprezintă o creștere de 8,6 % fata de 2013 cu un total de 451 milioane.

Activitatea de bază a Plan.Net Group a crescut pe plan național și internațional. Rezultatele pozitive s-au datorat in principal dobândirii a noi conturi de comunicare, mass-media si performanță, precum Develey, Avira Operations, Delica, Metro Cash & Carry, Mizuno, FriendScout24 sau "e wie einfach", de asemenea și din extinderea afacerilor cu clienții existenți. Domeniile în creștere de anul trecut au inclus și e-commerce, e-Dialog, rețelele sociale și mobile.
Succesul campaniilor si activităților au inclus noua campanie pentru brand-ul #Kribbeln for FriendScout24, remodelarea optică și tehnică extensivă a acțiunilor digitale în publicațiile informative și de mesaje pentru Germanwings, lansarea cu succes a website-ului Hamburg Airport, campania integrata a Seviceplan si Plan.Net Suisse #dreamon pe piața de lansare internațională a brand-ului de cafea Café Royal de la Delica AG, cu participarea superstarul Robbie Williams, și ceasul deșteptător, aplicatie realizata pentru Agenția refugiaților a Națiunilor Unite (si cu colaborarea Serviceplan).
O altă campanie semnificativă a fost "Five drivers - five continents - one GS" pentru BMW Motorrad (agențiile participante fiind: Serviceplan, Plan.Net, Mediaplus) pentru care în 2014 Serviceplan Group a fost decernat cu premiul de argint GWA Effie Silver. Bronzul i-a fost acordat Campaniei Durex "Love as thou wilt" de Reckitt Benckiser. Pe lânga acestea in Martie 2015 Plan.Net and Serviceplan au avut succes in clasamentul agențiilor de creativitate digitală a Asociaților Digitale Germane, Bundesverbands Digitale Wirtschaft (BVDW).
"Având în vedere nenumăratele oportunități în comunicarea digitală, domeniul nostru de bază de a acorda consultanță și asistență clienților noștri este foarte bine dezvoltat. Am implementat multe proiecte invovative și captivante. Pe lângă acestea, în 2014 am extins strategic potofoliul nostru, mai ales în "big data", marketing de conţinut şi e-Dialog. Prin aceasta contribuim din punct de vedere creativ la importanța canalelor digitale pentru brand management, CRM (administrarea relațiilor cu publicul) și vânzări. Împreuna cu creșterea vânzărilor, rezultatele din clasamentul de creativitate a BVDW confirmă metodele noastre." Spune Manfred Klaus, Directorul Executiv și purtatorul de cuvânt al Plan.Net Group.

Expertiza în Comerțul Digital

În domeniul de e-commerce, Plan.Net Group a reușit să își extindă expertiza de afaceri prin achiziționarea agenției hmmh, specialiști in comerțul digital și brand communication. Administratorii hmmh, directorii Stefan Messerknecht și Björn Portillo și locațile lor (in Bremen), au rămas după achiziționarea din iulie 2014. S-a păstrat numele agenției, la fel și afacerea.  
"Colegii noștri de la hmmh au devenit foarte repede parte din grup. De atunci au avut loc numeroase proiecte de integrare și de rețea. Cu o echipă competentă de consultanți hmmh, designeri și dezvoltători software, Plan.Net Group a devenit una dintre agențiile predominante în comerțul digital. Împreuna putem oferii soluții de comunicare digitală integrală de o calitate superioară totul de la o singură sursă. Acest aspect ne face un partener de nădejde în fața provocărilor legate de commerțul conexiunilor. Fuziunea dintre vânzările cu amănuntul și shopping-ul online a devenit tot mai importantă pentru companii. Acestea sunt noțiuni pe care dorim să le punem la dispoziția comercianților, mai ales pe perioada anului următor." spune Manfred Klaus.

Așadar, Plan.Net Group este cea mai mare agenție digitala predominantă în Germania. Pe lângă aceasta, este una dintre cele mai mari agenții digitale independente în Europa. Pe plan global peste 700 de angajați își desfășoară activitatea la Plan.Net Group, din care 610 în Germania

Studierea efectului campaniilor multi-screen

În plus, Plan.net Group în colaborare cu Mediaplus si United Internet Media, a reușit să demonstreze într-un studiu extensiv cum o abordare elaborată cu mai multe aspecte este necesară nu numai în sectorul comercial, dar și în marketing. Ca parte din campania multi-screen pentru comerciantul de pantofi Deichmann, s-a examinat eficiența campaniei simultan online și la televizor. S-a demonstrat realizarea îmbunatățirii impactului campaniei de brand prin orientarea către utilizatorii online multi-screen. Mulțumită sincronizării publicității online catre utilizatorii care mai mult ca sigur numai ce au intrat în contact cu campania TV Deichmann, s-a realizat o rata semnificativ mai mare de click-through. Pe langă aceasta, rata de conversație conexiunilor individuale cu multi-screen a fost semnificativ mai ridicată decât a celor care au intract pe deichmann.com fară această conexiune. Recent, retragerea reclamelor si segmentele first choice au putut fi sporite.
Purtatorul de cuvânt Manfred Klaus: "Studiile precum acestea efectuate de noi sunt sursa de baza care ne furnizează previzibilitatea și succesul cu clienții noștri. Numai în felul acesta pot fi detectate cât mai repede și transpuse în acțiunii concrete schimbările dinamice în utilizarea mass-mediei."

Outlook / Perspectivă

Manfred Klaus vede anul care vine într-o lumină pozitivă: "Ambiția nostră “Creating Relevance” este politica noastră de lucru cu clienții noștrii. Pentru noi aceasta înseamnă dezvoltarea unui brand explicit si a unei noțiuni concrete de comunicare cu grupul pe care dorim să îl atingem, în alte cuvinte să avem ca prioritate persoana in sine și nevoile acesteia.  Aceasta va asigura o concentrație și un impact semnificativ în sfera complexă a comunicației digitale. Sunt încrezător că concentrându-ne asupra acestora vom crește in 2015 și vom extinde mai departe poziția noastră de lideri pe piață. Scopul nostru este să extindem locațile noastre cum ar fi Belin sau Hamburg și să consolidăm interesul față de Plan.Net Group ca și furnizor."

Despre Plan.Net Group

Plan.Net Group este agenția digitală principală în Germania. De asemenea este una dintre cele mai mari agenții digitale independente din Europa și este reprezentată în mai mult de 25 locații internaționale și în Dubai, Milano, Paris, Viena și Zurich, pe langă cele din Munich, Hamburg și Bruxelles.  
Înființat in 1997 ca și filială a Serviceplan Group, în momentul acesta cu filosofia ei “Creating Relevance”, Plan. Net acoperă toate aspectele de comunicare digitală, interactivă și integrată – de la campanii, website-uri, portale de internet si e-dialog la achiziționare și coordinarea de mass-media și de la marketingul de conținut, social și prin intermediul motoarelor de căutare, la reclamele prin dispozitive mobile, inclusiv prin aplicații pentru acestea.
Un total de peste 700 de angajați lucrează pe plan global pentru clienți ca și BMW, Lufthansa, IKEA, Media Markt, Consorsbank, Reckitt Benckiser, Weight Watchers și ZDF.
Din iulie 2014 hmmh face parte din Plan.Net Group. hmmh este una dintre agențiile principale ale Germaniei în ce privește comerțul și ofertarea digitală, bazându-se pe filosofia proprie de "consult - create - care", pe consultanța completă și pe sprijinul explicit de la concept de-a lungul dezvoltării software până la sprijinul ”full-service”.

Persoana de contact

Claudia Kirchmair

Claudia Kirchmair
Corporate Communication & PR

+49 89 2050 2273

E-Mail: c.kirchmair(at)serviceplan.com