We use cookies to analyse the views of our website. By using our website, you agree to such analyse.
More information

RO
Loading...

Lufthansa
Pasageri în turneu

Ideea

Ideea era să atragem atenția grupului ținta timp de 14 zile cu o promoție online pe plan mondial care sporește cunoașterea portofoliului Lufthansa și generează un interes de durată față de Lufthansa ca și operator de transport.

Noțiunea noastră: Un concurs numit “Pasageri în turneu” cu obiecte animate, cunoscute de toată lumea, ascunse. Accentul fiind pe un microsite cu 14 destinații Lufthansa în circumstanțe palpitante, fiecare create de artiști din țările de destinație respective.

Promoția începea cu inscenarea si filmarea unui obiect animat concret acuns: Fan-ii Facebook erau invitați la sala Kleinmarkt din Frankfurt sa caute LIVE pasageri Lufthansa. Un beneficiu secundar era că aceast videoclip promova online concursul.  

Soluția: În fiecare zi noi pasageri Lufthansa puteau fi gasiți in noile obiecte animate ascunse. Ca metodă captivantă de a integra produse si servicii Lufthansa, pasagerii apăreau intotdeauna in situatii care reflectau oferta specifica Lufthansa și serveau ca o atracție la lufthansa.com.

Conceptul a avut cu siguranță un succes imens – a atras 433.000 de participanți și a generat peste șase milioane de click-uri. De mare valoare sunt și cei aproximativ 70.000 de persoane interesate care s-au înregistrat la pagina de noutați via acestui microsite.

Info

Client
Lufthansa

Domeniu
Turism

Categorie
Marketing

Persoana de contact

Team Business Development

Team Business Development

+49 89 2050-20

E-Mail: request@serviceplan.com